Esad Babačić: Balkonci

Esad Babačić: Balkonci

Pesnik in dramatik Milan Dekleva je o Babačićevi poeziji nekoč zapisal: »V poeziji a la Babačić ni nikakršnega varanja in slepomišenja: kar je treba reči – pa če je še tako kruto, grobo, neotesano, nežno, intimno, ljubeznivo –, je izrečeno brez ovinkov in olepšav.« 

V tokratni oddaji sta se Esad Babačić in Gabriela Babnik Ouattara pogovarjala o romanu Balkonci, ki bi lahko nosil tudi naslov Punkmuzej.  Roman Balkonci je neizprosni zapis čuvaja sodobne umetnosti, ki postane eksponat v muzeju lastnega življenja. Obenem gre za pikro obravnavo družbe, v kateri zgolj ustvarjalnost še zdaleč ni dovolj za dostojno preživljanje. Navsezadnje pa je tudi obračun s tistimi, ki hodijo samo mimo in se nikdar ne pokažejo na svojem balkonu.

Babačić je tudi copywriter, publicist, nekdanji televizijski in radijski voditelj ter ustanovitelj Muzeja Punk Kulture. 

 

Der Dichter und Dramatiker Milan Dekleva schrieb einmal über die Poesie von Babačić: "In der Poesie a la Babačić gibt es keine Lügen und keine Täuschung: Was gesagt werden muss - auch wenn es grausam, grob, unverblümt, zärtlich, intim, liebevoll ist - wird ohne jegliche Verdrehungen oder Verschönerungen gesagt."

In der Sendung dieser Woche sprechen Esad Babačić und Gabriela Babnik Ouattara über seinen Roman Balkonci, den man auch Punkmuseum nennen könnte. Der Roman Balkonci ist die unerbittliche Geschichte eines zeitgenössischen Kunstwächters, der zum Ausstellungsstück im Museum seines eigenen Lebens wird. Zugleich ist er eine ergreifende Auseinandersetzung mit einer Gesellschaft, in der Kreativität allein bei weitem nicht ausreicht, um ein anständiges Leben zu führen. Letztlich ist es auch eine Abrechnung mit denjenigen, die nur vorbeigehen und sich nie auf ihrem Balkon zeigen.

Babačić ist auch Werbetexter, Kolumnist, ehemaliger TV- und Radiomoderator und Gründer des Museums für Punkkultur.

 

Gefördert I podprto: URAD VLADE RS ZA SLOVENCE V ZAMEJSTVU IN PO SVETU

Founded by the European Union, Implemented by the Goethe Institut

This work was produced with the financial assistance of the European Union. The views expressed herein can in no way be taken to reflect the official opinion of the European Union.