Foto: Marko Lipuš

Foto: Marko Lipuš

Gabriel Lipuš

Geschäftsführung I Poslovodja

Als designierter Geschäftsführer von radio AGORA 105 I 5 freue ich mich darauf, das hervorragende und mannigfaltige Programmangebot sowie die Diversität als Markenzeichen weiterzuführen. Seit über zwei Jahrzehnten bin ich Obmann und künstlerischer Leiter des Musiktheaters GABRIEL. In dieser Funktion habe ich zahlreiche künstlerische Projekte geleitet und umgesetzt, viele davon in Kooperation mit anderen Kultureinrichtungen im Alpen-Adria-Raum.

Beruflich bin ich ausgebildeterer Sänger (Bariton). Meine Gesangsausbildung absolvierte ich an der Hochschule für Musik und darstellende Kunst in Wien. Daraufhin folgten zahlreiche Engagements im In- und Ausland. Vor allem die Zusammenarbeit mit Orchestern, mit verschiedenen Musikbesetzungen sowie namhaften Komponist*innnen, Dirigent*innen, Musiker*innen und auch mit Künstler*innen aus den Bereichen Film und Theater empfand ich als sehr bereichernd. Zudem habe ich als Komponist und Arrangeur für Szenenmusik an fast allen slowenischen Theaterhäusern mitgearbeitet. Als Sänger und Komponist bin ich auf zahlreichen CDs vertreten.

Kot imenovani poslovodja radija AGORA se veselim nadaljevanja odlične in pestre programske ponudbe ter raznolikosti kot blagovne znamke. Že dobri dve desetletji sem predsednik in umetniški vodja Glasbenega gledališča GABRIEL. Pri tem sem vodil in izvajal številne umetniške projekte, od katerih so bili mnogi izvedeni v sodelovanju z drugimi kulturnimi ustanovami v regiji Alpe-Jadran.

Poklicno sem izšolan pevec (bariton). Vokalno izobrazbo sem pridobil na Univerzi za glasbo in upodabljajočo umetnost na Dunaju. Temu so sledili številni angažmaji doma in v tujini. Sodelovanje z orkestri, različnimi glasbenimi ansambli in priznanimi skladatelji, dirigenti, glasbeniki ter umetniki s področja filma in gledališča me je zelo obogatilo. S skoraj vsemi slovenskimi gledališči sem sodeloval kot skladatelj in aranžer scenske glasbe Kot pevec in skladatelj sem predstavljen na številnih zgoščenkah.

Tel.: 0043 463 418 666

E-Mail: gabriel.lipus@agora.at

Web: www.gabriellipus.com